0
Košík je prázdný
0

    Nastavení odesílání faktur

    06.03.2024

    Systém je nastaven tak, že každé osobě, která provede objednávku, je v den expedice odeslán e-mail s fakturou. Toto nastavení je systémové a nelze jej změnit.

     

    Pokud ale potřebujete faktury posílat například na nákupní nebo fakturační oddělení, postupujte následovně:

     

    Přihlaste se svým účtem na www.ipmedia.cz (což jste, pokud čtete tento návod).

     

    V horní liště klikněte na Vaše firmaKontakty

     

    01

     

     

    Pokud již existuje kontaktní osoba s emailem, na který chcete faktury zasílat, klikněte na Detail, jinak nejprve přidejte nový kontakt, například se jnénem Fakturace.

     

    02

     

    Ve spodní části detailu kontaktu se nachází sekce Dynamické parametry.

     

    03

     

    Z rozevíracího seznamu vyberete vhodný parametr. Platí, že se jedná vždy o jeden email ke každé vystavené faktuře zvlášť, který obsahuje následující dokumenty:

     

    Mailing FA+DL+Záruky za celou firmu - Faktura v PDF, Dodací a záruční list v PDF, Soubor se sériovými čísly ve formátu .xls (EXCEL)
    Mailing ISDOC za celou firmu - Faktura ve formátu ISDOC
    Mailing všech dodacích listů za celou firmu - Dodací a záruční list v PDF bez faktury
    Mailing všech faktur za celou firmu - Faktura ve formátu PDF

     

    Vyberte vámi zvolený parametr, načte se hodnota ANO a nezapomeňte potvrdit volbu tlačítkem Vložit.

     

     

    A to je vše. Pokud si nepřejete tyto emaily již nadále dostávat, parametr smažete kliknutím na tlačítko Smazat.

     

    05

     

    Chcete-li nastavení provést hromadně pro více firem, kontaktujte nás, nebo proveďte změny pro každou firmu zvlášť. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás.